<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: Marathon des Sables 2014 : Finish

zaterdag 12 april 2014

Marathon des Sables 2014 : Finish

Deze morgen heb ik van Luc een mail ontvangen waarin hij bericht over zijn geslaagde MDS.

Hier volgen enkele passages :

"Vanop mijn matje op de grond in een open berbertent, straks genieten van de zonsopgang vanuit mijn slaapzak, een mail sturen naar mijn fanclub, hoe super is dat !!"

"Wat MDS betreft, is een fantastische organisatie en een schitterende zesdaagse trektocht door de (warme) woestijn. Kan het iedereen aanbevelen, maar een goede voorbereiding is noodzakelijk."

"Vandaag Charity-walk ( 7,7 km ) en dan een busreis van vier uren naar Ouarzazate, waar we nog anderhalve dag in een hotel verblijven. Zal met spijt in het hart en een glimlach op de lippen de woestijn verlaten. Een frisse cola, een warme douche, een lekker bed .... moet toegeven dat ik er wel een beetje naar uitkijk.

Wens jullie allemaal een schitterend weekend en tot binnenkort ergens te velde."

Proficiat Luc

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage