<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 19 april 2014 : Roerdalen (Nl) (28km)

zaterdag 19 april 2014

19 april 2014 : Roerdalen (Nl) (28km)

Wandeling vanuit Posterholt, deelgemeente van Roerdalen (provincie Limburg), gelegen ten zuiden van Roermond.
Voor deze tocht gebruikte ik de kaart van het wandelroutenetwerk van de gemeente Roerdalen (190 km wandelwegen) (knooppunten Roerdalen)
In Posterholt was er doortocht van de deelnemers aan de Kennedymars die om 5 uur waren gestart in Sittard (Kennedymars). Ze hadden reeds 30 km afgelegd (dit betekent dus nog 50 km te gaan) en ze konden hier eventjes rusten.
Van Posterholt stapte ik naar Vlodrop en dan naar Etsberg. Net buiten Vlodrop passeerde ik het riviertje de Roer. Voor ik in Herkenbosch kwam, stapte ik een stukje door het Nationaal Park De Meinweg. Ik liep over zandige veldwegen en passeerde meerdere Aspergevelden. De oogst van de asperges, die normaal eind april begint en duurt tot ongeveer eind juni, was hier reeds gestart.
In Herkenbosch nam ik een pauze om iets te eten en te drinken. Op weg naar Paarlo passeerde ik via een fietsersbrug opnieuw de Roer. Ik bereikte uiteindelijk mijn bestemming in Posterholt via het park en het kasteel Aerwinkel.

Het parkoers : Parkoers Roerdalen 19 april 2014

Hier kun je mijn foto's bekijken : Posterholt 19 april 2014









Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage