<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 21-22 jun 2013 : 34ste Nacht van West-Vlaanderen (Torhout) (100km)

zaterdag 22 juni 2013

21-22 jun 2013 : 34ste Nacht van West-Vlaanderen (Torhout) (100km)

Vrijdag (21 juni) stond ik voor de 6de maal  aan de start van de Nacht van West-Vlaanderen voor de tocht van 100km. Het was de 34ste editie van de Nacht en voor mij was het 2 jaar geleden dat ik nog een tocht van 100km had gewandeld. Ik stapte de tocht in het gezelschap van Patrick en Joris.
Om 20h20 weerklonk het startschot en zette de grote groep wandelaars zich in beweging door het centrum van Torhout.
 

De tocht ging via Veldegem, Loppem, Waardamme, Hertsberge en Maria-Aalter naar Beernem. Hier hadden we 48 km afgelegd en konden we voor de 1e maal onze bagage aanspreken en namen hier een wat langere pauze.

 

Daarna liepen we via Moerbrugge en Assebroek en de historische binnenstad van Brugge naar Sint-Michiels. Hier was onze bagage een 2 de maal beschikbaar. Er bleven nog 30 km te stappen. Ondertussen viel er wat motregen, maar de weersomstandigheden waren eigenlijk ideaal voor dergelijke tocht : niet te warm en niet te nat.

 


Via Zedelgem, Aartrijke en Wijnendale stapten we terug naar Torhout. We kwamen na een mooie tocht met heel wat natuur terug aan in Torhout iets na 16h30. We hadden de tocht afgelegd in iets meer dan 20 uur en 30 minuten.
Ik voelde mij serieus vermoeid maar het was toch een heerlijk gevoel toen ik bij de aankomst de bel mocht luiden. We kregen ons diploma, een medaille en een T-shirt, en  genoten nog wat na in de zaal van de prachtige tocht bij een frisse Duvel.

 


Hier kun je de foto's bekijken : De Nacht 2013

Labels: , , ,

4 reacties:

Op 23 juni 2013 om 08:11 , Blogger Guy (= Gwy) zei...

Proficiat van uit Zelzate.

 
Op 23 juni 2013 om 08:20 , Blogger Didier Reynaert zei...

Voor u ook proficiat

 
Op 23 juni 2013 om 12:27 , Anonymous glimburgerfreak zei...

Proficiat Didier, jij bent ongeveer dezelfde tijd aangekomen als ik(20:30:42), was ook behoorlijk moe en last van de rug

 
Op 23 juni 2013 om 12:34 , Blogger Didier Reynaert zei...

Bedankt Rene, eveneens mijn felicitaties.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage