<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service

This Page

has moved to a new address:

http://www.wandelblogdidierreynaert.be

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Wandelblog Didier Reynaert: 12 augustus 2012 : Oostende (31km)

zondag 12 augustus 2012

12 augustus 2012 : Oostende (31km)

Op 14 augustus 2012 werd voor de derde maal "de Kust Wandelt" georganiseerd. Deze tocht wordt georganiseerd door de "Internationale Tweedaagse" uit Blankenberge in samenwerking met de "Keignaerttrippers" uit Oostende.
De wandelaars konden starten vanuit Oostende, Blankenberge of  De Haan en hadden de mogelijkheid diverse afstanden (zelfs tot 50km) te stappen.
Ikzelf koos voor Oostende als startplaats en startte richting Blankenberge (25,5km).

Ik besloot uiteindelijk om na Blankenberge terug te stappen tot Wenduine zodat ik uiteindelijk 31km in mijn wandelboekje kon inschrijven.
Vanuit Oostende liep ik via Bredene, De Haan en Wenduine naar Blankenberge. Na Blankenberge stapte ik via de duinen terug richting Wenduine.

Het werd een prachtige zomerse tocht met een wandelparkoers dat voldoende afwisseling bood (strand, duinen en polders).

Een dikke proficiat voor de organisatie. We kijken reeds uit naar de 4de editie.
Mijn volledige fotoreportage : De Kust Wandelt 12 augustus 2012

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage